دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ |۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 9, 2024
دوره تربیت مربی قرآن برای کودکان پیش دبستانی برگزار می‌شود

حوزه/ دوره تربیت مربی قرآن کریم برای کودکان پیش دبستانی به روش بازی و قصه به همت گروه فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه بین‌المللی قم با همکاری کانون قرآن خدمت رضوی استان قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، گروه فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه بین‌المللی قم با همکاری کانون قرآن خدمت رضوی استان قم، دوره تربیت مربی قرآن کریم را برای کودکان پیش دبستانی به روش بازی و قصه با حضور خانم چوبین از شاگردان احمدرضا محسنی پدر قرآنی کودکان برگزار می‌کند.

این دوره با اعطا گواهینامه، ویژه خواهران بوده و به صورت حضوری با ظرفیت محدود برگزار می‌شود که از مزایای آن می‌توان به دریافت گواهینامه معتبر از دانشگاه قم، اخذ مجوز تأسیس مهدالرضا(ع)، مربیگری در مهدالرضا(ع) و سایر مهدهای کودک، فرهنگ‌سراها، پیش دبستانی‌ها، مدارس ابتدایی و سایر مراکز تربیتی اشاره کرد.

دوره در روزهای پنجشنبه ۱۹ مهر، جمعه ۲۰ مهر، پنجشنبه ۲۶ مهر و جمعه ۲۷ مهر از ساعت ۸ تا ۱۸ و در مجموع به مدت ۱۲۰ ساعت با کارورزی در قم، بلوار الغدیر، بعد از شهرک قدس، دانشگاه قم، تالار اندیشه برگزار می‌شود.

مجموع هزینه دوره و کتاب نیز یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان بوده که می‌بایست به شماره ۵۸۹۲۱۰۱۴۳۹۳۰۴۶۲۳ به نام رقیه تمهیدی واریز و تصویر فیش واریزی از طریق لینک فایل ثبت‌نام بارگذاری شود.

منابع این دوره مربیگری، شامل کارت‌های بزرگ آموزش حروف، کتاب قرآن برای کودکان، کتاب بازی و آموزش، کتاب کار کودک ۱، کتاب کار کودک ۲، سی دی باغ گل‌ها است.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند به لینک http://sarvestan.qom.ac.ir/Registering/RegisteringForm/۳۴۵۱ و برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک @Aqrqom_fater۳۵ مراجعه کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha